joi, 26 mai 2011

Să ne lăudăm un pic...

Eram în facultate (nu întrebaţi în când se întâmpla asta!) când am aflat, cu stupoare, că publicaţia cu cel mai mare număr de abonați din lume nu este nici un cotidian cu acoperire internaţională, nici vreun tabloid care a prins-o pe Regina Elisabeta în costum de baie (sau fără), ci o revista care scrie în egală măsură despre plante medicinale, cuie şi actori.  Şi nu de ieri, de azi, ci de aproape o sută de ani, timp în care reţeta americană după care Readers Digest scoate una din cele mai citite publicaţii stă în picioare.
În altă ordine de idei, e evident că, în ultima vreme, neuronul meu obosit nu a mai putut presta pe blog aşa cum făcea altădată, poate şi din cauza faptului că piaţa - ca şi viaţa :)) - arăta descurajant numai cu fructe şi legume de import.
Chinuită astfel de mustrări de conştiinţă, evident că m-a lovit o imensă mirare când, săptămâna trecută, cei de la lumearetelor.ro (aparţinând editurii Readers Digest) mi-au scris să-mi spună că au ales Bucătăreli la borcan drept blogul săptămânii şi că voi primi şi premiu pentru asta, un aspirator. Daaa, siiiigur că daaaa... m-a mai sunat pe mine un nene, acum vreo două săptămâni, să-mi spună că am câştigat un teren gratuit la Braşov, iar după ce i-am cerut să-mi spună de unde are datele mele de contact a dispărut precum contractul pentru Autostrada Bucureşti-Braşov de pe biroul ministrului Boagiu. 
Şi totuşi...
A doua zi, m-am trezit cu articolul trimis către mine prin e-mail înainte de publicare (recunosc că eu nu am trimis niciodată materialele nimănui înainte de publicare). Apoi - un interviu în două părţi (prima şi a doua), publicat de acelaşi site. Ei l-au numit fulger, deşi mie mi s-a părut că mai e un pic şi devine serial...
Una peste alta, au reuşit să mă surprindă şi le mulţumesc pentru asta.
M-au surprins prin faptul că le-am trezit atenţia deşi nu am mai postat la fel de des. În plus, se pare că premiul chiar va veni. L-aş fi primit ieri - cred - dar băieţii veseli de la firma de curierat au vrut neapărat să străbată jumătate de Bucureşti, la prânz, de dragul unui destinatar care nu e niciodată acasă la ora aceea.

 
Later edit: Aspiratorul chiar a venit. Deci premiul exista și a fost livrat. Văd eu ce știe să facă, după ce ajung acasă și face și institutul meu o probă... :)

6 comentarii:

  1. felicitari! ma bucur tare mult sa te pot citi si in alta parte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragă Gabi, felicitări şi mă bucur din suflet că mai sunt remarcaţi şi oamenii care trebuie în blogosferă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Zazuza si puideblog. Am povestit asta pentru ca mi s-a parut un pic iesit din comun. O veste buna, pe langa atatea lucruri dezarmante din jurul nostru...

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari !! Ma bucur foarte mult, atunci cand prietenilor mei, fie ei si virtuali, li se recunoaste munca si valoarea.

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  5. Sincere felicitari! Cred ca aceasta intamplare ti-a dat putina energie pt alte postari, noi te asteptam. Sa ai spor in toate si sa-ti mearga din plin!

    RăspundețiȘtergere