marți, 13 septembrie 2011

O surpriză plăcută

Cei de la Gustos.ro mi-au făcut astăzi o surpriză. De vreo săptămână le tot promit un interviu și, spre marea mea rușine, nu mi-am făcut timp să onorez promisiunea. Foarte urât din partea mea, mai ales că inițiativa lor de a deschide o secțiune specială dedicată preparatelor de toamnă - "Cămara cu delicii" - se pliază perfect pe așteptările celor mai multe dintre gospodine, în această perioadă.
Aseară, plină de remușcări, am dus până la capăt promisiunea. Am fost surprinsă, de dimineață, să constat că au publicat deja interviul.


Mulțumesc pentru surpriza plăcută! Drept urmare, am avut o zi mai frumoasă.

5 comentarii:

  1. Aha! Deci ai pregatit proiecte surpriza! :)
    Felicitari scumpo.
    Si vreau sa zic ca am pus si noi muraturi si de data asta m-am luat dupa tine si am pus usturoi in borcane. In fiecare zi ma tot uit la ele imaginandu-mi ce-o sa fie cand o sa fie...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Alice, multumesc frumos.

    @sakura, niciodata nu este destul. Daca avem imaginatie, de ce sa ne oprim??

    RăspundețiȘtergere
  3. Gustos.ro chiar are bun-gust dacă blogul tău i-a reţinut atenţia.
    Bravo pentru ce ai făcut până acum şi baftă pentru viitor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Teodora, ma bucur ca ai reaparut. Ma intrebam pe unde esti... Multumesc pentru apreciere. :)

    RăspundețiȘtergere