marți, 25 iunie 2013

Concurs "Tu ce știi să faci bun din fructe conservate?”: Oana Plăcintă - Linzer cu gem de căpșuni


Ingrediente: 130g faina, 100g zahar, 130g unt, 130g nuci macinate, 4 galbenusuri, 400g gem de capsuni

Mod de preparare:

Am amestecat nucile macinate cu zaharul si faina. Am adaugat galbenusurile si untul taiat bucatele si am amestecat pana s-a omogenizat compozitia. Am adunat aluatul intr-o bila pe care am invelit-o in folie de plastic si am lasat-o la rece pentru 30 de minute.
Pe masa usor presarata cu faina am intins aluatul cu sucitorul si apoi l-am transferat in tava de copt, cu diametru de 24 cm. Am pus gemul deasupra si am taiat marginile aluatului lasand o margine de 0.5 cm deasupra gemului. Am facut un grilaj din restul de coca si l-am asezat deasupra. Am introdus tava in cuptorul preincalzit pentru 45-50 de minute.
Si rezultatul a fost delicios si pe placul familiei mele. Va invit sa degustati si sa testati aceasta prajitura.



Oana Plăcintă
(Suceava)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu